Go back

GA TIJDENS ‘END OF SEASON’ (22/5) OP DE FOTO MET DE KAMPIOENSBEKER

Morgen (22/5) vindt in de Freethielzone ‘End of Season: Cup & Party’ plaats. Tijdens het voetbaltornooi kan je op de foto met de unieke kampioensbeker! Bovendien voorzien we ook een springkasteel én een schminkstand.

Tussen 18.00 uur en 19.00 uur zal een professionele fotograaf aanwezig zijn, nadien kunnen er onder toezicht nog tot 20.00 uur zelf foto’s genomen worden. De foto’s van onze eigen fotograaf worden later GRATIS online beschikbaar gesteld, zodat je er zelf een mooie poster of kader van kan laten maken.

Place to be: De kampioensbeker zal in de buurt van de jeugdkantine opgesteld staan.

Geen zin om na het nemen van een foto meteen naar huis te gaan? Geen probleem! Pik tot 21.00 uur gerust nog enkele wedstrijden van het ‘5 vs 5 tornooi’ mee en/of ga nadien naar de After Season Party in Café E (deuren open vanaf 21.00 uur).

De toegangsprijs voor de eindeseizoensfuif bedraagt €9 per ticket. Tickets zijn te verkrijgen via skb.roboticket.com.

Meer info over ‘End of Season: Cup & Party’ kan je terugvinden op DEZE pagina.